Mitt firande


Detta var ungefär vad som dokumenterades igår. En drinkbild med Jennies mobilkamera som jag stulit från Facebook. Men så här var det iallafall: Goda tapas och sangria på Mamas & Tapas. Jag åt baconlindade dadlar som är en fantastisk smakupplevelse, räkor i vitlök och olja (man vill bara dricka den där oljan, så galet god är den!), vitlöksbröd med tomat (ja, det var bröd helt enkelt. Ingen sensation) samt kycklingkroketter som var helt okej. Vi hade bara vårt bort till kl 20.00, så då blev vi vänligt tillsagda att flytta på oss. Mätta efter middagen rullade vi över gatan till Lokal där denna bild togs. Och där blev vi sittande ganska länge. Det var en väldigt trevlig kväll trots att min husband svek mig och firade St Patrick's day i gamla stan istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0