Birdie nam nam

Nu har jag fågelförbud här hemma, inte en pippijävel till kommer innanför tröskeln har Fredrik bestämt.

Igår kom den sista som jag beställt från Frankrike. Det är en wallie (som ett klistermärke) och texten betyder "Rökning förbjuden". Passar bra på min balkongdörr, tycker ni inte?
Sen tidigare hade jag ju dessa små darlings:

Min fågeltavla med turkos bakgrund har hängt med sedan läääänge och jag hade inte hjärta att kasta dem, trots att jag bytt motiv i ramen. Lösningen blev två små tavlor istället och fåglarna får leva vidare. De är fula, men de är mina!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Karlar förstår sig inte på inredning TRO Mig

2010-03-24 @ 18:52:16
Postat av: Fattygirl

Jag är oxå av den övertygelsen att åtminstone MIN karl inte riktigt förstår sig på inredning, men samtidigt har jag så sjukt lätt för att snöa in på saker; ska det vara fåglar ska allt vara ett skatbo, ska det vara turkost som accesoarfärg så slutar hela rummet som ett turkost hav.

2010-03-24 @ 22:13:16
Postat av: Sandra

Haha jag hör också vilket tonläge Fredrik har när han säger det och du bara ler tillbaka :P Hihi...



Supersnygga pippar enligt mig ialla fall :P

2010-03-25 @ 15:54:40
URL: http://sandrawa.blogspot.com
Postat av: Sandra

By the way vart har du köpt dom där supersnygga pippi-krokarna?

2010-03-25 @ 15:55:41
URL: http://sandrawa.blogspot.com
Postat av: Fattygirl

Pippikrokarna är köpta på designtorget, men jag tror även att de finns på typ bluebox.se.

2010-04-18 @ 17:28:05
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0