Hög tid för lite ätstörningar

Visst var det länge sen ni läste om mitt tjat om dieter? Jag tycker att det börjar vara dags igen! Jag har fått några tecken de senaste dagarna... för det första börjar jag bli sugen på LCHF igen, har ätit nutrilettshake till lunch i säkert ett halvår nu och den börjar bli outhärdlig. Pratade med Emma i fredags och hon försöker just nu äta LCHF och ville ha lite tips, råd och stöd (LCHF-kompis är ju asbra, har man nån att diskutera bacon och vispgrädde med!). Senare på fredagkväll träffade jag Gabbe och Pär för första gången på lääänge och Gabbe visade upp en galet snygg och slank brudfigur! 7 kg har hon tappat sedan i påskas med hjälp av... tadaaa... LCHF! Så imorgon drar jag igång med lite ätstörningar igen.

Kommentarer
Postat av: Emma (E4)

You know it!

Jag ser fram emot att skala av mig mina 7 kilon!

Nu fattas bara att jag ska orka ta mig iväg på morgonpromenad också... =(

2010-06-14 @ 20:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0