Honey for my honey

Sommaren fortsätter att visa sig från sin bästa sida och i helgen är det tänkt att temperaturen ska över 30-strecket här i Stockholmstrakten. Maken till sommar har jag nog aldrig varit med om, hoppas det finns kvar lite soltimmar till mig när det är dags för min semester om en vecka! Då ska vi ju i och för sig upp till norr och där har nog ingen svettats bort, så de har nog lite soltimmar över! Imorgon blir det stranden för hela slanten och ikväll softar vi bara. Har ätit kalkonfilé, chorizo och sallad med fetaost. Gjorde min bästa salladsdressing till och syndande därmed lite då den innehåller typ en tesked honung... (1 tsk honung, 1 tsk dijonsenap, 1 msk olivolja, salt, peppar och några droppar vitvinsvinäger). Spännade liv man lever när lite honung räknas som en synd, haha snacka om att leva on the edge!


The sin herself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0