Den lilla svarta

I höstas fick jag en assnygg businessklänning som Julia hittat i H&M-shoppen för typ en tia eller nåt. Perfekt till jobbet, längden är alldeles lagom mitt på låret, den har markerade axlar och det är en liten kant som skjuter ut över axeln (måste täcka axlarna enligt dresscoden), lång cool dragkedja bak i ryggen och ja, den är helt enkelt underbar. Problemet var att den där coola dragkedjan inte riktigt har gått att dra upp. Det har fattats typ 7 centimeter för att jag ska kunna dra upp den där jäveln och det har plågat mig nåt enormt. Så den har fått hänga där i garderoben och jag har fått välja andra kläder till min feta rygg istället... tills idag, mina vänner! LCHF och mitt ihärdiga promenerande har gett mig min klänning! Nu passar jag som handen i handsken i den där trasan. Visst är det härligt! Måste nog fota mig i den imorgon kanske så får ni se hur smashing den är!

Ja, ville bara säga det helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0