Bikten

Igår var vi och käkade på Vapiano, detta rike där kolhydraterna härskar utan något som helst motstånd. Jag och min numera mycket engagerade LCHF-kompanjon Jennie tog en snabb titt på salladsmenyn. Den visade sig dock vara så tråkig att klockorna stannade och vi bestämde oss för att synda! Jennie högg in på en pizza och jag fick min älskade pastarätt Pollo picante med kyckling i apelsinchilisås med paprika och pak choi... mmm mmm mmm! Fredrik åt oxå en pizza, med sådan frenesi att den knappt hann landa på tallriken innan den låg i magen.


Nu är vi tillbaka på banan igen. Måste väga upp med något nyttigt nu efter pastan igår. Det blir baconlindade oststavar och kaffe med grädde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0