Ut på stan

Jippi, endast -12 ute nu! Rena värmeböljan... Idag har det faktiskt varit så kallt att jag har använt det som ursäkt för att inte gå min planerade promenad utan stanna hemma och städa istället. Känns ju rätt puckat att ägna en ledig dag åt städande, men allvarligt, hur ofta gör man inte det? Det beror väl på att det är skönt att slippa göra det efter en arbetsdag och det är perfekt att ha färdigstrukna skjortor på morgonen eller som Fredrik då, när han ska ut eller på fest. Så det har jag gjort idag; skurat golv, strukit skjortor och behandlat benen på mitt nya brickbord. Nu däremot ska jag in till stan och träffa upp Heartbroken Jennie. Vi ska köpa en födelsedagspresent och sen ska vi sätta oss till ro med en flaska rött och lite grekiskt på en restaurang på Kungsholmen. Jag ska hålla koll på kolhydraterna ikväll, men vinet kommer jag inte kunna stå emot. Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0