Pass 3: Aerobic 1

Fredagskvällen var jättetrevlig och blev dessvärre till natt innan jag äntligen kom hem. Resultatet blev inställd träning på lördagsförmiddagen. Egentligen hade jag inga riktiga planer på att träna, jag förstod att en middag med jobbet skulle sväva ut i nattsuddande. Men desto viktigare att få till träning idag då! Söndagseftermiddagarna har riktigt många bra pass och jag valde aerobic 1 på Friskis&Svettis City. Riktigt kul att träna något som kan se lite snyggt ut och inte bara töntigt (som jympapassen...) och att dessutom få se en gammal hederlig spegelvägg (på jympapassen står deltagarna i ring runt ledaren istället)! Det var svinkul! Koreografin var ganska enkel, men ändå inte löjligt simpel utan det blev till och med några snurrar här och där. Passade mig precis lagom, aerobicovan som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0