Pass 1: Jympa Medel

2010 års första träningspass gick av stapeln idag! Lite långsam på bollen, men nu är jag igång iallafall, såhär två veckor in på det nya året. Upplever det väldigt intressant att gå på de där jympapassen. Det är verkligen nostalgi, och det har sannerligen inte hänt så mycket på Friskis&Svettis vad gäller jympan de senaste 10 åren. Jag kastas i tankarna mellan "men vad här det här för nåt?", "Allvarligt... går klockan baklänges eller står den bara helt still" till "Men den här låten var ju bra", "Oj, tiden går ändå ganska snabbt", "det är ändå lagom allroundträning såhär i början...". Vet inte riktigt vad jag tycker, men närheten till jobbet gör ändå att det är väldigt lätt att hamna på de här passen även om jag tänker testa lite andra F&S-gym med andra utbud.

Kommentarer
Postat av: Nicolaysigrid

Nice site, regards from the netherlands!

2011-05-31 @ 07:24:11
URL: http://nicolaysigrid.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0