Nu skulle jag inte säga nej till en fribiljett mot himlen

Hade förväntat mig en lugn lördagkväll hemma i soffan, men det blev ändrade planer. Vi gick ut för att ta en drink och upptäckte en riktig pärla på 26:e våningen i Skrapan på söder, Och Himlen Därtill! Fantastisk utsikt över hela staden och vi tjejer provade en riktig chilihet cocktail med det härliga namnet 108 Dragons. Väldigt lugnt och trevligt trots att det var mycket folk där, vi lyckades få bord i den inhängnade delen av baren och slapp allt spring och knuffande i baren. Riktigt bra ställe som vi kommer att gå tillbaka till. Eller nej, jag tror vi tar hissen...

Hem sen då? Nej, jag försökte tacka för mig i god tid, men blev utbuad och övertalat att kvällen inte var slut vid 23-tiden. Fredrik fick välja ställe och tog med oss till en riktig ungdomsgård vid Bofills båge. Där blev det kvällens drink som oxå blev utbuad och lite shots och sedan avslutade vi kvällen med ett besök på McDonalds. Kom hem vid 02-tiden och vilket har känts av idag. Mina sedan länge planerade träningstimmar i eftermiddags fick ställas in och vi har mest legat i soffan idag. Riktigt irriterande måste jag säga, men man får skylla sig själv. Tog lite bilder igår som jag tänkte lägga upp men de finns på min andra dator. Återkommer med dessa bilder på våra januaribleka nunor och ett försök att fånga skybarens fantastiska utsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0