Kamera- och toffellös

Igår eftermiddag tog vi med oss all kvarlämnad alkohol från nyår och två matkassar med tacos-ingredienser och gled ut till Niklas och Julia i Hökarängen för en middag med bartömning och hockey på tv. Mycket trevligt och jag fotade till och med litegrann. De har en hel del sköna detaljer i sitt fina hem och jag fick idén att göra ett hemma-hos-reportage! Sånt är väl kul eller hur? Så var är då bilderna undrar ni? I kameran som ligger kvarglömd hos Niklas och Julia. Crap! Kände att min blogginspiration dog en smula efter ett sådant nederlag... Men så fort jag har kameran tillbaka i min ägo kommer jag att bjuda på bilderna från gårdagen.

Kylan håller i sig här och jag fryser som en hund i lägenheten (måste köpa duntofflor!) men vi var faktiskt ute och promenerade en dryg timme idag. Känns hurtigt och bra! Chockade av den fysiska aktiviteten och den friska luften kraschade vi sedan i soffan under en filt. Kändes mindre hurtigt, men vafan kan man vänta sig på en söndag?
 


Must have!


Kommentarer
Postat av: Sandra

God kväll bruden...Gick igenom arkivet en snabbis på din blogg och kollade tillbaka på Turkietresan...Skulle vara guld ifall jag skulle kunna få bilderna därifrån som ni tog samt bilderna som Fredrik tog när skidresan till Ylläs blev av. Funderar på att skicka ner ett usb till er som ni kan fylla bilder med.. Skulle det funka för dig/er? kramar Sandra

2010-01-04 @ 00:15:34
URL: http://sandrawa.blogspot.com
Postat av: Fattygirl

Hej! Det vore ju ett smidigt sätt att lösa det på! Jag fixar det. Skicka till Konstgjutarvägen 48 2 tr, 141 22 Johanneshov. kram

2010-01-04 @ 11:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0