Äntligen, expedition Antarktis över?

Sov så länge att jag var helt yrslig och hade värk i både rygg och ena knät när jag äntligen vaknade till liv i förmiddags! Har sovit minst 10 timmar inatt, vilket faktiskt är några för mycket. Man blir ju inte piggare. Well well, den här helgen har jag ändå inte tänkt att det ska hända så jäkla mycket, men jag blev iallafall väldigt glad när jag kollade på termometern och den för en gång skull inte hånskrattade mig till svar. Helt normala -4.5 grader. Tack!! Har just varit ute och promenerat en timme och det var ljuvligt. Ingen mössa behövdes, inte dubbla vantar, inte Michelin-dunjackan... kände mig lätt som en fjäder, man kunde röra armarna och alla möjliga kroppsdelar. Jättehärligt! Snälla Kung Bore, kan du dra åt helvete nu och inte komma tillbaka mer i år. Du har visat vad du kan, börja nu plocka fram uteserveringarna istället och sopa trottoarerna, please.


Ett minne blott?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0