Amy MacDonald

Igår hade jag en riktig toppenkväll! När jag slutade jobbet kände jag mig som en urvriden gammal disktrasa med bultande huvudvärk och längtade mest hem till soffan. Trots detta bet jag ihop, bättrade på kajalen, sprayade upp håret lite och gick på middag och konsert på Berns. Det var musikbolaget som stod för inbjudan och vi blev bjudna på vin och massa asiatiska smårätter som alla var smått fantastiska. Det var ett jättetrevligt sällskap med ett gäng intressanta personer från bägge företagen. Efter middagen spelade Amy MacDonald och hon var så himla bra. Hade inte direkt nån koll på henne innan, men paniklyssnade lite på Spotify i helgen. Hennes nya material var dock tusen gånger bättre och dessutom är hon antagligen en artist som ska höras live. Hennes skotska mellansnack var bara det en upplevelse! Inte illa för en måndag va? Nu har jag dock svirat färdigt för ett par dagar, ska ägna mig åt träning tills jag får efterlängtat besök framåt helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0