Jaha, det var den fredagen det...

Allvarligt alltså! Har varit på en liten AW direkt efter jobbet (ja, det är väl liksom det som är meningen med after work...) med Valentina och Daniel. Vi tog en liten söderrunda och hann med Bauer, Marie Noveau och Brasseriett innan vi skildes åt vid 20.30. Tog buss och tunnelbana hem, värmde lite gårdagens rester i micron, såg 15 minuter av solsidan. Sen? Jag somnar. Jag SOMNAR. Mitt i Solsidan. Kan inte ens hålla mig vid liv i en kvart till så att jag lyckats se klart veckans bästa program. Tack gud för webb-tv! Och rätt skönt att vara gräsänka oxå, för då får man gå och lägga sig vid den här tiden, trots att det är fredag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0