Slut jul

Tjenare vad snabbt det gick! Så var man hemma i stockholm och jullovet var slut... ja, allt utom de två bilresorna på vardera 12 timmar gick snabbt! Himla trevligt iallafall att träffa familj, släkt, vänner och mina Elins. Har oxå hunnit med att ta ätandet till en helt ny nivå. Det har svullats så mycket för mig i jul att jag inte ens kan vänta till efter nyår med att börja "ett nytt liv"! Måste på en gång avgiftas från kolhydrater i julbords-, glögg-, och knäckform. Känner mig alldeles svullen, till och med under fötterna när jag kliver ur sängen på morgonen! Haha, ett vanlig symtom i slutet av en graviditet, men jag har helt enkelt käkat lite för mycket av fel grejer. Läskigt! Nu blir det strikt LCHF

Vägen tillbaka till ett normalt liv är lång efter hetsätande vid julborden...


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas det gick bra för er att köra.

Tack så mycket för de underbara sockarna, såg ut som karameller allihopa=). Och det var så kul att få se dig en sväng, det tyckte mor min med=) Kram

2010-12-28 @ 11:31:46
URL: http://karleketc.blogspot.com
Postat av: Fattygirl

Då passar det lilla karamellen i magen ;-) Detsamma, jag hoppas vi ses snart igen! kram

2010-12-28 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0