Sälen, hörrni!


Förra helgen åkte vi upp till Sälen för Stadiums skidtest. Har varit lite anonym här på bloggen sedan dess, men jag överlevde och har hunnit vara hemma och jobba en hel vecka sen dess! Helgen i fjällen var mycket bra, faktum är att jag till och med kände mig utvilad när vi vände hem till Stockholm igen. Vi var kanske lite tråkiga där på slutet, vi stannade faktiskt hemma i stugan på lördagkväll och kollade film. Hur många vuxenpoäng är inte det? Nedan är några bilder från den något mer oansvariga torsdagen när vi anlände.
Jag och Emil. Kepsen tillhör oxå Emil.


Cornelia myser i sin OnePiece.


Och jag myser i min.


Freddan med diverse stöldgods...


Afterski, fredag.


Utsikt från balkongen på Harrys, fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0