Time's running out

Nu är vi hemma igen efter en skållhet vecka i Turkiet! Semestern rinner ur mina händer och på måndag är jag back in business igen. Igår var jag på AW med jobbet för att vinka farväl till mina kollegor Alex och Valentina som byter Nordea mot intek på Södertörns högskola. Kändes som en bra mjukstart att sitta i fikarummet och dricka cider... efter mina vinkvällar i Turkiet var jag dock inte på nåt vidare festhumör och tackade för mig efter en cesarsallad och ett glas vin på Anglais. Rullade innanför dörren innan kl 21.30. Ikväll är det upp på festsadeln igen... Maria och David bjuder in till kräftskiva i Täby. När blir det höst och folk träffas över en kopp te istället? Kommer säkert bli kul ikväll, men börjar ärligt talat bli lite mätt på allt festande.

Hörde jag skål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0