Plus och minus igår

Lite plus och lite minus på hälsokontot blev det igår. Kom till gymmet kl 06.55 igår morse bara för att få reda på att mitt pass var inställt på grund av sjukdom. Jag bestämde mig för att kicka igång löpsäsongen och tog en runda längs med strandvägens alla plastikkliniker och mäklare och sedan en liten sväng på Djurgården där jag fick se lite svanar och änder och blev lycklig! Var faktiskt riktigt härligt, bättre än det där inställda medelpasset.

På minussidan då? Efter att ha varit hem efter jobbet och lämnat träningsväskan mötte jag upp Jennie på St Eriksplan. Vi hittade ett bord längst in på Restaurang Två på Rörstrandsgatan och jag åt en cesarsallad (färjanklass på den!), Jennie åt en fisk och skaldjursgryta och vi drack määängder med vin. Känns av idag kan jag säga. Men det var väldigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0