Försov mig!

Kraschade verkligen big time i soffan igår kväll och när jag äntligen skulle kravla mig i säng antar jag att jag missade det här med att ställa väckarklockan. Kl 06.08 imorse slog jag upp mina blå, och även om det är tidigt så var det inte nog tidigt för att jag skulle hinna till gymmet. Jag försov mig helt enkelt. Det får bli en lång frukost framför nyhetsmorgon och en promenad in till jobbet istället. Sämre start på morgonen kan man ha! Har kommit igång jättebra med mitt promenerande, bland annat går jag minst en halvtimme på lunchen. Härligt så länge solen skiner iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat

2010-04-20 @ 18:24:18
Postat av: Emma

Du är en inspiration för oss alla! =)

2010-04-20 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0