Trötter

Usch vilken riktigt tråkig dag det var igår. Jag gick en härlig promenad på morgonen eftersom jag började jobba först 11.30.
7053 steg
4,93 km
260 kcal
0,5449 tim.

Alltså 54 minuter gick jag, ser lite konstigt ut med tidsangivelsen där. Well, grejen var att jag aldrig piggnade till efter den där promenaden utan var som en sengångare resten av dagen. Man ska bli pigg av motion, men det är ju tyvärr endast ur ett längre perspektiv. Idag efter jobbet är det bodytoning på schemat, så ikväll kommer jag att ligga som en spillra i soffan hela kvällen. Men det är skönt att vara trött efter träning på kvällen, när man slipper vara trevlig, glad och käck.


Välkommen till sömnbanken...går det bra att dröja...zzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0