Hostel Ekersund & Johansson

Fick igår vetskap om att Fredrik bjudit hit några kompisar från Luleå om två veckor. De ska stanna över helgen bara. Gissa hur många de är! Fem. Fem stycken! Ursäkta mig, men var tog den här rimligheten vägen någonstans? Jag ska alltså bo med sex killar på 39 kvadrat. Har jag blivit tillfrågad om detta övergrepp på min integritet är något jag kan gå med på? Självklart inte. Okej, jag är inte den som är den, det blir säkert kul. Men om vi då skulle ha vänt på situationen... Säg att jag utan att fråga om lov släpar hit fem tjejkompisar över en helg. Hur tror ni att det hade mottagits? Jag tror helt ärligt att jag hade fått betala hotellövernattning för Fredrik den helgen. Eller jag trodde det iallafall, men eftersom vi kör med någon sorts "behandla andra som du själv vill bli behandlad" i det här förhållandet så har jag ju precis fått ok på det. Så om ni är ett damfotbollslag eller ett gäng brudar från en vårdscentral eller vad det nu kan vara som behöver någonstans att bo under er weekend i Stockholm är det bara att ta kuddarna under armen och plinga på hos oss! Be our gest!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Synd att jag inte har hunnit få min lägenhet tills dess, då hade du kunnat fly hem till mig den helgen =)

2009-09-17 @ 12:43:09
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0