Söndagsseg

Har parkerat mig i soffan för att kolla på Ensam mammma söker och sedan störa mig på de dubbade tyska skådisarna i Kommissarien och havet på fyran. Fredrik är som vanligt på söndagkvällar på Wirströms i gamla stan och dricker öl med sina jobbarkompisar. Han tjatar alltid på att jag ska följa med, men särskilt denna söndag är jag inte så sugen på alkohol. Igår var jag ute med mina jobbarkompisar. Vi började hemma hos Alexandra på Folkungagatan och sen gick vi till Kvarnen. Och alltså allvarligt. Jag har blivit varnad för att det är köttmarknad där, men det var way beyond köttmarknad! Killarna på det där stället behandlade en som om man vore prostituerad. Inte jättetrevligt, men förutom den lilla petitessen var det faktiskt en riktigt kul kväll! Blev lite sent dock eftersom jag tyckte att det var en bra idé att sitta uppe och snacka med Martin till kl 04.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0