Bodytoning

För andra tisdagen i rad var jag igår på bodytoning. Låter hippt och flashigt, men det är det verkligen inte. Bodytoning är ett av Nordeas gympapass som äger rum på våning -5 utan självklart vare sig fönster eller speglar. Själva passet är 30 min step med enkel koreografi och 30 min styrka med hantar, gummiband, stång samt den egna kroppsvikten. Rent träningsmässigt så fyller det sitt syfte, man blir svettig och man har lite träningsvärk dagen efter. Perfekt oxå att det ligger i anslutning till jobbet och man behöver inte boka plats i förväg. Visst är jag sugen på att testa SATS, men nu inledningsvis tänker jag snåla lite och satsa på gratis träning. Har lovat mig själv att kicka igång löpningen lite i veckan, så förhoppningsvis kan jag ta en liten tur efter jobbet. Beror på hur ovan nämnda träningsvärk utvecklar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0