Nästan jul i vårt hus


Jag må vara den lataste fotografen i världen, smidighet går alltid före estetik och därför fotar jag med webbkameran istället för att leta fram systemkameran. Förlåt för detta, men ville bara visa hur mysig min lilla telefonkiosk/ balkong blivit med en liten ljusslinga. Har ingen lampa på balkongen så jag har fått sitta i mörkret om kvällarna och prata i telefon (mottaggningen i läggan är usel som ni kanske vet!). Nu slipper jag det och lite julkänsla på köpet fick jag oxå! Har hört rykten om att första snön föll i Luleå i natt moahahahaha... nej, jag är egentligen inte skadeglad, bara väldigt glad att jag slipper vara med om den traumatiska upplevelsen. Gärna julkänsla, men ingen snö tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0