Lång dag

Måndagen drog igång med frukost kl.07.00 på Operaterassen, där vi fick lyssna på Nordeas chefsekonom Annika Winsths syn på konjunkturläget. Själva presentationen bjöd inte på sådär jättemycket nytt även om det var intressant. Frukosten var riktigt bra med lyxiga charkuterier och färska blåbär bland annat. Sedan fortsatte den med en ganska spännande dag på jobbet. Min chef sa att eftersom det är fullmåne kommer alla möjliga galningar vara ute och efter dagen igår är jag beredd att tro på det där gamla skrocket... Nästan 13 timmar måndag senare var jag rejält trött när jag kom hem och landade i soffan för att zzzZzzZZzzZZz.

Lena Hellberg, min kära kollega och PBM från Luleåkontoret kom förresten och överraskade mig på jobbet igår! Hon var väl en av de få som inte var under påverkan av fullmåne... Jag har saknat henne och inte hört nåt från henne sen vi flyttade, så det var väldigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0