Finn ett fel

Nu börjar helgen passera ur mitt omedelbara närminne och det känns fantastiskt. Tyvärr har vi en liten defekt i badrummet som påminner mig om hur länge det kommer ta innan jag tillåter Fredrik att utlysa fylleslag i vår lägenhet igen. Tur att man har ett arbete att gå till där man kan använda toaletten... 
 
Tack och lov fick jag ett break från detta hellhole i lördags när jag och Jennie tog med oss skaldjur, vin och tandborste hem till Julia och Niklas på Saltvägen Inn för en lite sen men väldigt trevlig och smarrig kräftskiva. Trots att vi inte var så många att den här långbordskänslan infann sig satt vi i deras kök och skrålade snapsvisor. I kräftskivan ingick även övernattning, hotellfrukost och bakishäng i soffan framför Twilight.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Vad är det riktigt med karlar och "kraftmätningar"? Har också fått se liknande saker i förra lägenheten.. -skratt-

2009-10-06 @ 09:33:16
URL: http://danielae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0