Ny toa, ren hy och snart helg, isn't that great?

Igår kom en vvs-gubbe hem till oss och installerade en ny toalettstol. Ordningen är alltså återställd. Och snart är det helg igen, fantastiskt va? Igår efter jobbet hade vi én Mary Kay-klass och trots att vi alla bestämt oss för att INGET köpa tror jag nästan alla spenderade åtminstone 500 kr. Jag är en tvål- och vattenmänniska som endast sporadiskt använder dag- och nattkrämer och sådant trams, men när man hör om 40-plussarnas morgonrutiner och de även konstaterar att "jag inser ju nu att det här skulle jag börjat med för 20 år sedan", blir jag ändå sugen på att ge det här med hudvård en chans. Så tre tuber, varav en foundation ("som inte är smink utan avslutet på din hudvård") fick följa med mig hem. Nu väntar jag på mirakel, helst innan jag är 40 år. På tal om att åldras... idag fyller min bästa faster Bitte 50 år! Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0