To the north and back

Nej, jag dog inte i sviterna av fotskadan. Såhär en dryg vecka senare har jag fortfarande ont, men något brott var det då inte tal om. I helgen har jag varit på blixtvisit i norr- och västerbotten. Fredrik kände saknaden efter sin jeep som han lämnade i Byske när vi flyttade och bestämde sig för att köra upp ocb byta bil och sedan vända tillbaka hem igen. Något motvilligt följde jag med som sällskap och det blev faktiskt en väldigt rolig helg. Trots att vi kom till Skellefteå kl 14.30 på lördag eftermiddag och jag flög från Luleå bara drygt ett dygn senare så hann jag med att träffa
farmor och farfar
brorsan Johan
faster Bitte
kusin Daniela med fästman Patrik och även mitt söta kusinbarn Natalia
fjällenkompis och tremänning Jimmy
svärfar Jerry och plastsvärmor Elle
svägerska Sofia med pojkvän Erik
fjällenkompisar Lars och Lena
svärmor Annika
svärmormor och -morfar Gunnbritt och Bertil
svärfarmor Solé och gubbe Sixten
Fredriks morbror Kenneth och fru Ann-Helen
honey Elin och slutligen vår vän Sofia.

Det var väl en okej besökslista på 26 timmar. Hade velat hälsa på Gabbe och Pär oxå när vi ändå var i Byske, men vi var så trötta efter bilresan att det inte var tal om nån promenad genom Byske och Fredrik skyndade sig att svepa en öl så fort vi kom innanför dörren. Less på att köra bil kan jag tro!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kallar jag för effektiv!

2009-11-09 @ 18:53:48
URL: http://sandrawa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0