Äntligen träning!

Igår var äntligen beslutsångesten över. Jag och Elin valde Friskis&Svettis, var där på lunchen och köpte kort och sen gick vi och tränade efter jobbet. Back to basic för mig, det var så min träningskarriär började; På Friskispassen i skolgymnastiksalarna runtom i Skellefteå. När jag slutade på Friskis höll jag på att dö av tristess, men nu var det ganska många år sedan jag jympade. Dessutom finns det spinning och core och sådant oxå. Vi får se hur det går, än så länge har vi bara månadskort, men tanken är att köpa terminskort i januari.

Igår gick vi ut hårt och gick på ett intensivpass. Skrattade mest åt mig själv under styrkeövningarna som var lite avancerade (typ tricepsarmhävningar med benen halvt i spagat), men i övrigt kändes det bra. Faktiskt riktigt roligt!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Härligt! Själv hoppas jag att jag kommer in på Medlefors så jag får ta tag i både studerandet och träningen :) Free gym and pool for everyone! :D

2009-11-18 @ 13:48:26
URL: http://alskadedotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0