Stockholm, here I come...

Nu har jag bokat himlen tur och retur.... om drygt en vecka åker jag ner till Stockholm och det ska bli himla kul även om det blev lite konstiga dagar, onsdag-fredag är jag där. Men jag avslutar starkt; anställningsintervju på fredag morgon! Vi får se om det går bättre den här gången än förra gången jag åkte ner och de ställde in hela kalaset innan jag ens fått träffa rekryterarna. Finanskrisen ni vet... Men den här gången känns det lite stabilare och jag tror att det kommer att gå superbra!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Klart det kommer gå bra!!! :D

2009-05-19 @ 11:16:53
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller tummarna på att det ska gå vägen! Go Girl!

2009-05-20 @ 07:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0