Spinning 59 kr

Alarmet skrällde igång fredagen redan kl 07.00 imorse trots att jag är ledig. Spinning kl 08.00 på schemat och det var även en jättehärlig promenad till och från gymmet. Solen skiner och det verkar bli vissa solningsmöjligheter... Ska cykla iväg till Bergnäset där de har bästa solplatserna med skydd för vinden. Jag såg förresten en hare på hemvägen från gymmet och ni anar inte hur töntigt lycklig jag blir när jag får se ett djur... Svanar, igelkottar, ekorrar.... give it to me och jag blir som en femåring som vill mata och prata med djuren. Så perfekt start på dagen, ett roligt spinningpass och en hare!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe, där kan jag känna igen mig! Kommer du ihåg den otroligt smarta och söta ekorren på Gültzauudden förra sommaren? :)

2009-05-15 @ 12:42:45
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/
Postat av: Fattygirl

självklart minns jag den naturupplevelsen! Kommer oxå hiåg den lite pinsammare gången när jag träffade några änder på väg till skolan och började prata med "de gulliga pippifåglarna" och blev omkörd av en cyklist som höjde på ögonbrynen och antagligen tyckte att jag borde bli omhändertagen enligt någon paragraf om sluten vård...

2009-05-15 @ 22:48:46
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0