Jag har bara regn hos mig

Nu är intervjun avklarad, det kändes avslappnat och bra. Fick lite skrämselpropaganda presenterat men även en hel del fördelar så det känns på det hela taget riktigt bra. Bara de fantastiska lokalerna känns som en anledning i sig... det var verkligen Hello spaceship banking. Nu är det bara att slappna av och invända besked i någon vecka. Ikväll ska vi ut och äta i Gamla Stan. Tänkte först sitta ute på nån båt, men här regnar det kraftigt idag, så det blir tapas inomhus på Café Tabac istället. Jag älskar tapas så det blir nog en härlig kväll tillsammans med Jennie, Niklas, Julia och Emma (som jag inte träffat på 1,5 år, ska bli jättekul!).


Nästan såhär iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0