Ändå rätt kul med dessa listor

Tre saker som alltid finns i min/mitt......

Kylskåp: Ägg, bacon och ett 30-tal nagellack


Frys: Bär, fläskfilé och broccoli


Skafferi: Kaffe, ekologiskt vaniljpulver och solrosfrön


Handväska: Mobil, solbrillor och plånbok


Sminkväska: Ögonfransböjare, brynskugga och mascara


Badrumshylla: Smycken, bomullsrondeller och alvedon


Förråd: Skor, vinterjackor och ett nedmonterat kontor


Hjärna: Middag, träning, nedräkning till helg


Jackficka: Nycklar, tändare, kvitton


Kryddskåp: Salt, peppar, oregano


Barskåp: Just nu: fin whiskey, rödvin och hembränt.


Köksbänk: Kaffepress, vattenkokare och sodastream.

Collieforever bjöd på en anledning att pausa med tentaplugget...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Isaksson

Hembränt? Herregud.

2009-05-26 @ 18:26:19
URL: http://collieforever.blogg.se/
Postat av: Emelie

Till mitt försvar ska jag tillägga att det är inte mitt utan nåt kvarglömt från en fest! Jag dricker hellre vin.

2009-05-26 @ 18:40:54
URL: http://fattygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0