Survival of the fittest

Jag överlevde alltså flygresan och har nu vaknat upp på vulcanusgatan. Kanske inte kommer som nån överraskning för er andra, men för mig är det alltid ett litet under att jag slipper flygolyckor. Jag tackar alltid gud för att jag får leva när jag har landat, enda gången jag seriöst framstår som religiös! Igår hann jag och Jennie inte med så mycket, drack lite (ja, det är sant!) vin och pratade några timmar innan det var dags för arbetskraften att få sin skönhetssömn. Jag har inget sånt att tänka på utan idag är det shopping som gäller! Ska dessutom luncha med svärmor som oxå är i Stockholm över helgen (så klart...).

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja är lite avis måste jag säga. Sthlm hade suttit fint. Hoppas du får en bra helg, vill ine förstöra den , men skatteverket ringde igår och var inte helt nöjd med våran ansökan och ändrng kring skatten, men vi tar det sen efter helgen! kram

2009-03-06 @ 09:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0