LCHF- en månad senare

Biceps: 27,5 cm (27,7 cm)
Under byst: 74,3 cm (75,4 cm)
Midja: 67,7 cm (69,9 cm)
Mage: 78 cm (81 cm)
Stuss: 87 cm (88 cm)
Lår: 49 cm (49,4 cm)
Vad: 35 cm (35,5 cm)

Oj, tänk att det redan har gått en månad med den här dieten. Det tar ett tag att komma in i tänket, även för en som jag som under lång tid undvikit kolhydrater i varierande utsträckning. Då har det ersatts med protein eller ja ingenting, men ny är det bara fylla på med fett! Även om jag äter vispgrädde varje dag ocg bacon har blivit min trogna vän är jag rädd att jag fortfarande äter för lite fett, men det är bara att kämpa på och se hur kosten utvecklar sig. Jag mår iallafall som en prinsessa och det spelar ingen roll om jag har gått ner 1 kilo eller 10 kilon om jag kan äta sådan här mat, slippa kroppsångest, kolhydratvärk och att känna sig uppsvälld. I love it!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Nä men Emelie, Kommer ihåg hur vi diskuterade LCHF på fiket en gång för länge sedan.. men man blir ju aldrig för gammal för att komma till insikt, och visst är de kanon :o)

2009-03-25 @ 17:44:38
URL: http://hanjagochwilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0