Dåligt utförd sovmorgon

Visst är det trist när man har sovmorgon och vaknar och inte är utvilad? Vaknade kl. 07.00 när Fredrik gick upp och kände mig pigg, men klart att man ligger kvar en stund om man inte måste gå upp... Vaknar igen två timmar senare och är ett vrak! Har legat på ena armen som är helt avdomnad, kruttorr i munnen, känner mig nästan lite yr och helt mosig. Nu en halvtimme senare och en kopp starkt kaffe börjar jag äntligen komma upp på banan! Så här ska det ju inte vara. Sovmorgon= pigg och utvilad.

Nu ska jag  fortsätta med kaffedrickandet samt ta tag i våra evigt återkommande CSR-uppgifter. Jag är egentligen klar med min del, men jag har skrivit som en treåring, så jag ska se om jag kan göra några små förbättringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0