Bodypump 24,58 kr

Nu är äntligen mitt halsont borta! Skönt, förutom att det nu inte längre finns någon ursäkt att ha honung i teet. Det som är så satans gott! På tal om gott förresten, när jag kom till jobbet imorse stod Lelle i fikarummet och gräddade våfflor på löpande band till hela kontoret. Vem kan motstå? Inte jag, tyvärr... måste verkligen skärpa mig med detta kolhydratsfuskande, jag mår bara dåligt av det! Tack och lov blev det träning efter jobbet och jag märker ju att det faktiskt är uppiggande även om man innan är trött efter en dags jobb (det är stor skillnad mellan att plugga en hel dag och jobba en hel dag, iallafall då det gäller mitt jobb). Instruktör Ninva var himla sympatisk och lugn idag, skrek inte alls så mycket idag vilket var skönt... Lite vassa kommentarer som "ni som vill gör armhävningarna på tå, ni som inte vill gör oxå det" piggar ju bara upp! Plussade på ett kilo på vardera sida under utfallslåten, det fick bli dagens maxning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0