Dagbok Måndag

Frukost: Smoothie på vispgrädde och jordgubbar.
Lunch: Salladsbuffé som tyvärr inte innehöll så mycket sallad utan mest goda tillbehör... Vatten och kaffe.
Mellanmål: LCHF-muffin. Fun Light.
Middag: Köttfärssås och spagetti med majs. Fun Light.
Mellanmål: Varm choklad (sockerfri) och en näve tortillachips.

Fysisk aktivitetTänk att jag kunde tycka att det var såhär kul med löpning! Det känns som att jag bara går från klarhet till klarhet! Idag efter jobbet snörde jag på mig löparskorna och sprang i 45 minuter. En runda på 6-7 kilometer enligt seriöst löparfolk som troligtvis mäter ganska exakt. Det är en jävla prestation om ni frågar mitt gamla löpningsaverta jag! Men nu fullkomligt älskar jag skiten och ser redan framemot nästa runda.

Dessutom gick jag till och från jobbet, 35 minuters promenad totalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0