High on life

Vilken fantastiskt härlig dag! Allt utom uppvaknandet redan kl. 07.00 har iallafall varit great. Promenerade med Fredrik in till stan innan jag tog en löptur nere vid älven. Det var superhärligt, solen sken och man hörde vågorna genom iPodlurarna. Vilken underbar träningsform, jag tror tamejfan att jag älskar det! En timme och 10 minuter var jag ute, men jag vet inte hur lång tid av det som jag sprang... en halvtimme kanske. Efter den prestationen var jag värd att vändstekas ute på gården i två timmar (en timme på mage *pling* en timme på rygg). Och nu då? Nu ska jag träffa upp Elin för lite shopping på stan. Vi måste höja bankfaktorn på våra garderober, så det blir knälånga kjolar, höghalsade blusar och respektingivande kavajer för hela slanten. Sedan kommer den här dagen att avrundas med middag på Färjan. Not bad at all.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Mm mm mmm! =)

Värst vad ni verkar ha bra väder då, här bara regnar det!

2009-06-10 @ 21:19:28
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0