Well, hello Globen!


After worken blev inställd idag. Mycket kan man säga om mina lovely arbetskamrater, men att ställa upp när det vankas trevligheter efter jobbet verkar vara svårt. Nytt försök imorgon, förhoppningsvis med bättre utdelning. Jag tänker iallafall inte låta mig stoppas. Vi har skrivit kontrakt på en bostadsrätt vid Globen idag och det här är tamejfan nåt jag drömt om sedan jag var typ 12. Att äga en lägenhet i Stockholm. Och nu gör jag det. Fatta att det här 1000 bitars pusslet är på väg att falla på plats... Det som började läggas på allvar i november förra året när jag lite tyst deklarerade för Fredrik att jag sökt ett jobb i Stockholm och fick ett lejonryt tillbaka att jag minsann kunde flytta själv i sådana fall. Mycket vatten har runnit under broarna sedan dess och den 10 augusti börjar han på sitt nya jobb. I Stockholm. Erkänn att det är värt en skål!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Testa gärna min cheesecake. Den är jätteenkel och smakar nästan som glass.

gottochenkelt.blogg.se

2009-07-10 @ 08:44:15
URL: http://gottochenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0