Ifall ni undrade...

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja.
Vad åt du senast?
Ett och ett halvt finncrisp med mycket smör och ost. 
Har du fått någon komplimang idag?
Inte uttalat, men en kuk i svanken är väl oxå en komplimang?
Har du varit med i en rättegång?
Ja, för 1,5 år sedan.
Är du polare med grannarna?
Bara med de riktigt snygga!
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I torsdags åkte vi ut till Fredriks mormor och morfars stuga en sväng.
Hur bra är din syn?
Jag är beroende av linser.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej, för i helvete. Jag är nog rädd för djupt vatten, ett vatten med hajar i gör det inte bättre.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Igår natt drömde jag att min svärfar och hans fru börjat samla på sig massa djur i hemmet, bland annat renar.
Vem ringde dig senast?
Jennie, undrade om jag fått svar av en mäklare angående en visning hon ska gå på åt oss.
Vilken tid gick du upp imorse?
Fredrik väckte mig kl 10.00, annars hade jag kanske sovit ännu...
Vad ska du göra i helgen?
Helgen är snart slut och nästa helg verkar jag bli gräsänka. Yiiehaw!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Hej! Är ni på färjan? Vi är kvar hos Magen ett tag. puss" Från Fredrik.
När var du riktigt sjuk senast?
Än nästan aldrig sjuk, men var svårt beroende av nässpray förra året efter en förkylning.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Såvida vi inte räknar Expressenjournalisten och Robinsondeltagaren Klas Granström som var på Färjan i lördags (nej, det räknas ej!), så var det nog EMD på Arlanda tidigare i vår, i maj tror jag.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Då hade jag precis somnat.
Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toaletten och sköljer ögonen.
Vad ska du göra efter det här?
Ska på middag hos svärmor kl 17.00. Innan dess händer det nog inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0