Inte för att jag är överrraskad direkt, men...

Visst är det komiskt hur vädret motarbetar ens planer hela tiden? Igår hade jag planerat att bara ägna mig åt att rensa i vårt bohag och således vara inomhus hela dagen förutom några turer till soprummet. Vädret? Strålande sol och 23 grader. Idag hade jag, Elin och Sofia planer på att åka till en strand och blända folk med våra hitills relativt osolade kroppar. Vädret? Tja, jag vaknar till ett stilla sommarregn och temperaturen är just över 17 grader. Men om jag säger högt att "JAHA, DÅ FÅR JAG VÄL LIGGA HÄR I SÄNGEN OCH STRÖLÄSA BLOGGAR ISTÄLLET DÅ, BLIR OXÅ SKÖNT!" så får vi väl se om inte solfan tittar fram ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0