Grillfest med banken

Igår hade vi en jättetrevlig grillfest med jobbet hemma hos Lena på hennes fantastiska altan. Vi grillade fläskytterfilé, chorizo och majskolvar och hade massa tillbehör som ostar, såser och bröd och gud vet allt. Bra uppslutning även denna vecka, tror att vi var 10 stycken banktjänstemän och en pensionär! Och ungefär lika många glas vin drack jag... herregud vad det bröts mot treglasvins-regeln. Well well, jag mådde ändå över all förväntan kl 06.15 imorse och jag antar att det beror på att jag inte bara drack rött vin igår utan även vitt (som är jäkligt mycket snällare mot huvudet dagen efter, men inte smakar riktigt lika bra...).

Jag hade med mig kameran, men batteriet i den var tyvärr slut så jag har inga bildbevis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0