Fniss

De flesta som känner till den här Stockholmsflytten vet oxå att det är en liten muta inblandad. Man kan ju även se det som en kärleksgåva och ett bevis på att man tjänar på att göra saker för varandra. Men iallafall, det handlar om en klocka. En i mina ögon mycket dyr klocka. En gåva från mig till Fredrik. Och nu är den beställd och på väg hit, om Posten har skött sina kort rätt så har han den nog på armen redan imorgon. Så tror ni inte att jag kväver ett litet fniss när jag ser att någon annan redan har en exakt likadan klocka på armen. Mest för att denna någon är den här personen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehehe =)

2009-07-12 @ 11:46:52
URL: http://jennieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0