Spinning 21,07 kr

Fredagar är som bäst när de kryddas med morgonspinning, lite nya fräscha stålar som man kan investera i en lunchdejt, en sväng förbi bolaget och plocka upp lite rödvin... Och skola? Nej, inte en sån här dag. Det enda i pluggväg jag har gjort är att plöja ett kompendium om förhandling medan jag väntade på lunchdejten. Precis lagom alltså. Nu ska jag bara mysa i hemmets lugna vrå och flyttstäda bland mina gamla dokument för att se vad som ska slängas och vad som ska få flytta in i min nya dator. Kl. 17.00 vrider vi på tempot, då ska jag faktiskt till gymmet ingen och köra bodypump, sedan fort som fan duscha och piffa och hem och hämta vinet, för att kl. 19.00 sladda in på bergviken för en mest troligt grym middag hos Sandra och Oskar. Johan och Hanna kommer oxå, så det blir tydligen en überparmiddag, men så länge jag slipper spela nåt jävla spel så tror jag det blir astrevligt!


Kvällens värdpar och kvällens dryck som demonstreras av Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vilken härlig bild du har på oss, lagomt semstersvull och glansiga....Uberparmiddagen kommer bli grym...likaså vinet ;)

2009-01-23 @ 18:40:49
URL: http://hanjagochwilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0