Spinning 14,05 kr

Hemma igen efter hårt spinningpass. Instruktör Elin A körde på i 60 minuter, utan återhämtningslåtar eller låtar i valfritt tempo. Puh! Gick lite segt att gå hem sen med en liter mjölksyra i vardera ben. Men nu känner man sig ju som a billion dollar och jag sitter och äter lunch. Kesoplättar, faktiskt galet gott. Jag ska lägga ut receptet.

Idag är det den sista januari, så det är väl bara att utvärdera träningsmånaden som varit. 21 pass under januari blev det. Jag är väldigt nöjd med kvantiteten, tycker 20 pass i månaden är riktigt bra. Kvaliteten då? Jag ger alltid järnet när jag är på gymmet, förutom när jag är på löpbandet (jag borde hellre kalla det promenadbandet...), så det är inte så mycket att säga någonting om. Bra mix mellan styrka och kondition, (bodypump, core och spinning). Nu ska jag kämpa vidare i februari, en kort jävla månad som kräver disciplin om man ska hinna med 20 pass på 28 dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0