Insomnia

Nu är mina nätter på luftmadrass över. Fem veckor har gått sedan saneringen av våra hyresgäster och under den tiden har sängarna tillsammans med all annan sovrumsinredning stått på balkongen och förhoppningsvis har decembernätterna med temperaturer ner under -20strecket gjort att alla förbannade löss har kolavippat. För nu är alltså sängarna inne igen och jag ligger och kliar mig som en galning nätterna igenom och kan knappt sova en blund. Psykiskt? Förmodligen. Men jag kan få för mig vad fan som helst på nätterna, det enda som sover är mitt rationella tänkande. Och därför måste jag säga att jag faktiskt sov bättre på luftmadrassen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud.. jag hade nog övervägt att köpa nya sängar, faktiskt! =S

2009-01-28 @ 21:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0