God natt världen!

Ett antal glas rödvin, god middag i trevligt sällskap, det obligatoriska "I love you baby, I miss you honey"-samtalet med slirig Jennie i Stockholm och tre cigg senare (jepp, min paus på två veckor är härmed tillfälligt bruten) så är jag rätt nöjd med fredagen! Fredrik  jobbar imorgon, något han är hyfsat bitter över då andra lediga människor ska åka skidor i Kåbdalis. Jag är dock inte en av dem (har faktiskt aldrig stått på ett par slalomskidor och mina snowboardupplevelser kan vi ta en annan gång...) så jag har hela dagen fri imorgon. Efter min tvåpassfredag som gjort mig hög på endorfiner längtar jag redan tillbaka till gymmet. Är lite smått sugen på bodystep som går av stapeln kl. 10.00. Får dock se om jag har samma känsla för gymmet imorgon bitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0