God morgon!

Lite halvseg kravlade jag mig ur sängen när alarmet satte igång kl. 08.30. Den där mysiga toffelkvällen urartade igår när fyra kompisar till Fredrik kom och våldgästade och sedan stannade till en bit efter kl.01.00. Jag begränsade förnuftigt mitt alkoholintag till två glas vin och lite åkerbärslikör, därför behöver jag bara två glas te och lite pizzarester med keso för att vakna till liv, hoppa i tightsen och sport-BH:n och dra iväg till gymmet och se om de har en spinningcykel över till mig idag då (igår var det fullt när jag kom, därav blev det löpbandet) . Lyssnar på Martina Haags I en annan del av Bromma och det är precis så lättsamt och småroligt som en promenad till gymmet ska vara! God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0