Bodypump 98,33 kr

Det här passet svettades jag alltså på igår, men vi hade en liten krissituation i uppsatsskrivandet så det fick bli mer sånt och mindre bloggande igår kväll. Börjar skapa ett litet agg mot instruktör Sofi som varje pass berättar hur nyförlöst och svag hon är, innan hon lastar på tungt på bodypumpen eller kör järnet på spinningen. Okej, du är värsta superkvinnan som föder barn på natten och sen hinner få på dig spinningtightsen lagom till morgonpasset kl 08.00, men jag vill inte höra det tre gånger i veckan i en månads tid (och jag går knappt på hälften av hennes pass..) och du behöver inte dela ut dina krav till alla andra. Jag som inte är nyförlöst tycker att bodypump kan vara rätt jobbigt ändå, men det här passet gick iallafall bättre än det förra så jag hoppas att det är på väg åt rätt håll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0